מי אנחנו.

מחברים בין עולם הדיגיטל לענף הביטוח

עולם הדיגיטל עשיר ומתקדם וקיים בעשרות סקטורים בתעשייה, כעת עולם הביטוח והפיננסים מתקדם בצעדי ענק לעבר הדיגיטל ואנחנו כאן כדי לעזור.

הרקע שלנו.

הכל התחיל בלפטופ על הספה וטלויזיה ברקע

כמעט כל עסק, גם אנחנו התחלנו מסלון ביתנו, ראשית התחלנו לבנות את אתר התוכן הראשון "לירות המגזין" שעבר מספר גלגולים מאז, מתוך מטרה להעניק לגולשים ערך אמיתי ומשם לחבר אותם עם בעלי מקצוע מנוסים אשר שואפים להיחשף ולהגיע ללקוחות פוטנציאלים. כאשר עושים דברים כראוי, מתוך מחשבה נכונה ומטרת "על" חשובה, ניתן להצליח גם עם לפטופ בסלון ונטפליקס ברקע. מאז כמובן התפתחנו ועברנו למשרד וכיום אנחנו מעניקים שירות למספר אתרים במקביל.

מאפס למאה בזכות האיכות

כל בעל אתר יודע שמלאכת קידום האתרים ומשיכת מבקרים לאתר היא הקשה ביותר. את סוד הקסם של אתר לירות המגזין גילינו לאחר מספר חודשים בהם ראינו גדילה משמעותית בכמות המבקרים באתר.

אתר התכנים באתר כתבנו במטרה לפשט ולהסביר לציבור החוסכים הלא מנוסים כיצד לנהל נכון את כספם. והקהל לא איחר להגיב בשבחים אחר צורת הכתיבה והנושאים השונים.

קצב גדילת תנועה לאתר

החזון שלנו.

לשלב את תעשיית הביטוח בעולם הדיגיטל

ענף הביטוח והפיננסים נוגע לכל אחד מאיתנו בצורה כזאת או אחרת, אך מכיוון שהגישה המסורתית בענף מעט מיושנת ומסורבלת, לקוחות רבים נרתעים מהתחום וכתוצאה מכך פוגעים בזכויות שלהם. אנו שואפים לשלב את המקצועיות הרבה של אנשי הביטוח והפיננסים עם עולם הדיגיטל המעניק יתרונות רבים הן לקהל הלקוחות והן לאנשי המקצוע השונים.

שיתוף הפעולה עם אישתי היה מתבקש, היא עובדת כמתכננת פיננסית שנים רבות וכמו כולם פנתה ללקוחות פוטנציאלים באופן יזום. לאחר יום פחות מוצלח בתיאום פגישות, החלטתי שאין מקום יותר לדרך המכירה המיושנת הזאת. זה הרגע למעשה שהחלטתי להקים את לירות דיגיטל…

אבי סלם - מנכ"ל לירות דיגיטל
רוצה להגדיל את תיק הלקוחות שלך?