מתכנן-פיננסי-בעידן-הדיגיטלי-חדש-1

מתכנן פיננסי בעידן הדיגיטלי : מהן האפשרויות שלכם וכיצד תוכלו להרוויח?

עובדים בענף הביטוח? חשוב שתכירו את תחום הדיגיטל! השילוב בין יכולות השיווק הרחבות של פייסבוק וגוגל לבין המקצועיות של סוכני הביטוח יכול להזניק את העסק שלכם לגבהים חדשים.

תוכן עניינים.

אם הגעתם לפוסט הזה, אתם בוודאי סוכני ביטוח, מתכננים פיננסים, בעלי סוכנויות או אפילו מפקחים אשר ישמחו ללמוד על דרך נוספת לעזור ולקדם את הסוכנים שלהם. העובדה שהצלחנו למשוך לעמוד הזה רק את אנשי המקצוע הרלוונטיים לנו, זאת בדיוק המהות של הכתבה הזאת.

עכשיו דמיינו שהיינו מכוונים למשוך בעלי חברות ולעניין אותם בתיקי השקעות או אולי אזרחים ותיקים אשר מתאימים לתיקון 190.

חושבים שהייתם מצליחים להחתים אותם אחרי שהם הביעו עניין? ברור שהייתם יכולים!

אז בואו נתחיל ונבין כיצד שיווק דיגיטלי יכול למנף את העסק שלכם.

גיוס לקוחות – הגיע הזמן להיפרד מהרשומות הקרות

השלב הראשוני והכי חשוב לכל סוכן ביטוח או מתכנן פיננסי הוא הגדלת התיק שלו, כיצד יוכל לגייס לקוחות בצורה המהירה, הקלה והטובה ביותר.

השיטה הישנה והמוכרת היא תיאום פגישות מרשומות קרות, כנראה שכל אחד מכם מהנהן כרגע עם הראש ונזכר בימים שלו בטלפון, בין אם זה היה בתקופה שהייתם שכירים בבית השקעות, בהתמחות שלכם או ייתכן שאתם עדיין עושים זאת. בוודאי תסכימו אתנו שזאת לא הדרך הכי נעימה לכם ובוודאי לא ללקוחות.

ישנם אתרי תוכן רבים בתחום הפיננסים והביטוח אשר מעניקים ערך מוסף לגולש ומצליחים למשוך את קהל היעד הרלוונטי (בדיוק כפי שהצלחנו למשוך אתכם לכאן) ולאחר קריאה של מאמר בנושא כזה או אחר, מציעים ללקוח אפשרות לקבל שיחת טלפון ממומחה בתחום.

שימוש בהפניות חמות מאתרי תוכן יכול לקצר את הזמן שאתם מקדישים לשיחות, לשפר את אחוזי תיאום הפגישות שלכם וכמובן להעלות את אחוזי ההחתמות מהפגישות.

אנו מפעילים את אתר "לירות המגזין" אשר מספק לידים חמים לפיננסים ואת אתר "ביטוח" אשר מתמקדם בלידים לביטוח. אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם, אבל לא לפני שתסיימו לקרוא את הכתבה שלנו כאן 😊

אתר אינטרנט – כי כרטיס ביקור כבר לא מספיק

כל אחד מאתנו נעזר בגוגל על מנת לבדוק לאיזה סרט כדאי לו ללכת, באיזה מסעדה לאכול ארוחת ערב עם הבת זוג או לאן לקחת את הילדים בחופשה הבאה. אם כך, הגיוני שנצפה מאדם אשר עתיד להעביר אליכם את הניהול של כל ההון שלו, לפחות לבדוק עליכם בגוגל.

אין דבר מאכזב יותר ללקוח, מאשר לחפש בגוגל את שמו של איש המקצוע אותו הוא עתיד לפגוש ואז לגלות שאין אזכור שלו או לחלופין למצוא אתר ישן שלא עודכן מאז חייגן האינטרנט. כיום הרושם הראשוני שלכם אינו קורה בפגישה עם הלקוח, אלה הוא מתחיל מהשנייה שאמרתם בטלפון את שמכם ואת שם הסוכנות.

דרכים לחיזוק רושם ראשוני לפני פגישה:

  • אתר אינטרנט מקצועי, מרשים, מאובטח ומותאם למנועי החיפוש השונים.
  • התאמה של הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות (האישי והעסקי).
  • כרטיס ביקור דיגיטלי המותאם לכל המכשירים הניידים.
  • בקרת מוניטין והסרה של תוצאות שליליות ממנועי החיפוש.

תנסו לשים את עצמכם בנעליו של הלקוח, בצעו חיפוש בגוגל של שמכם ושם הסוכנות. הכירו את עצמכם מעיני הלקוח, איזה מידע קיים עליכם ברשת? האם הוא חיובי? האם האתר מותאם לטלפונים? ועוד..

סוכנים אשר שפרו את הרושם הראשוני שלהם באינטרנט בעזרתנו מדווחים על עליה באחוזי תיאום הפגישות/החתמה ומחמאות מצד הלקוחות הקיימים אשר מרגישים בנוח יותר להמליץ עליהם ולשתף את אתר הסוכנות עם חברים ומשפחה.

שיווק ממוקד – הגדלת מכירות מהתיק הקיים באופן "אוטומטי"

כל מתכנן פיננסי בעל ניסיון אשר גייס לעצמו תיק לקוחות מכובד, בוודאי ישמח למצוא דרכים להגדיל את הכנסתו מתוך התיק הקיים בעזרת שיווק של מוצרים נוספים.

בין אם בחרתם להציע פרוייקט נדל"ן חדש או קרן גידור אטרקטיבית, אתם תדרשו ליצור קשר עם כל לקוח ולקוח באופן פרטני על מנת להציע לו את המוצר. זה אולי יעבוד כאשר התיק שלכם מונה 50 לקוחות אך סוכנים בעלי תיקים גדולים, יצטרכו לבלות זמן רב בטלפון על מנת להשלים את המשימה הזאת. (את זה בדיוק ניסינו למנוע בפסקה הראשונה)

שיווק ממוקד מאפשר לנו ליצור פילוח מתקדם של תיק הלקוחות שלכם על פי סגמנטים שונים כגון: צעיר/ותיק, כשיר/לא כשיר, רווק/משפחה, סך נכסים ועוד. בעזרת הפילוחים הללו נוכל לפרסם את המוצר הרלוונטי ביותר לקבוצת הלקוחות המתאימה ביותר בכל אחד מערוצי הפרסום השונים.

פנייה נכונה ללקוח הנכון, בין אם בטלפון או בפרסום, היא הקו המפריד בין סוכן ביטוח "מכירתי" לסוכן ביטוח אשר מבין את צורכי הלקוחות ומתאים להם מוצרים כמו כפפה ליד.

מתכנן פיננסי בעידן הדיגיטלי – השורה התחתונה

תחום הביטוח והפיננסים מתקדם בצעדי ענק אל עבר עולם הדיגיטל, בין אם זה בהתרחבות אתרי המידע ברשת או בבתי ההשקעות וחברות הביטוח המציעות אפליקציות נוחות המאפשרות שירות עצמי קל ונוח, אין ספק שהמגמה ברורה.

לכן, אם בעבר שיווק דיגיטלי היה בגדר "רשות", היום ניתן להתייחס אליו כאל "חובה" לכל סוכן בדיוק כמו הרישיון המקצועי שלו. בין אם אתם סוכנים חדשים ויצאתם לעצמאות לא מזמן או שאתם סוכנים ותיקים אשר מעוניינים לתת לעסק שלכם זריקת מרץ, שווה לכם לשקול לשלב שיווק דיגיטלי בסוכנות בדרך כזו או אחרת.

מי כמוכם הסוכנים יכולים להבין שיש תחומים בחיים שצריך להשאיר לאנשי מקצוע, לכן תנו לנו לעזור לכם בצעדים הראשונים בתחום הדיגיטל.

Don`t copy text!
מה דעתך לקבל לידים חמים ללא עלות?

לירות דיגיטל מציעה לסוכנים נבחרים אפשרות לקבל לידים חמים ללא הפסקה מבוסס הצלחה ויעדים.